Isparta 40.Alay Dağıtım Sonrası

Yoğun bir süreçten sonra acemiliği bitirdiniz.Dağıtım yerleriniz açıklandı.

Öncelikle dağıtım yeriniz belli olduktan sonra size gideceğiniz ktm yi de söylüyorlar.

Mardin,Diyarbakır ya da Elazığ ktm lerine gideceksiniz büyük ihtimal.

Gideceğiniz yer belli olunca hemen uçak biletinizi aldırın

Çünkü muhtemelen evinize çok uzak yerlere gideceksiniz ve otobüs yolculuğu zaten yorgun olan sizleri iyice yoracaktır.


Isparta'dan da evinize uçakla giderek 1,5 gün kazandığınızı tekrar hatırlatmak istiyorum.

Gideceğiniz ktm ye uçak biletinizi aldıktan sonra yapmanız gereken dağıtım izninizi doyasıya yaşamaktır.

Ktm ye girişte takarsanız teskere gününüz geldiğinde ne kadar geç katıldıysanız o kadar geç çıkarsınız.

İlk zamanlar büyük olasılıkla birşey olmaz dediğiniz bu olay teskere zamanı sizi psikolojik olarak zorlayacaktır.

Şunu unutmayın askerliğin her türlüsü zordur ama acemiliği ısparta olan için daha zordur.

Dağıtım yerlerinizde ısparta'yı bile özleyeceksiniz.Dağıtım yerinize yani ktm ye giderken tim arkadaşlarınızla diyalog kurup buluşun.

Ya da aynı şehirdeyseniz beraber gidin ; bu hem moralinizi yükseltir hem de daha güvenli olur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder