Dragunov Kanas Keskin Nişancı Tüfeği

Sovyetler birliği dağılmadan önce Yevgeniy Fedoroviç Dragunov tarafından tasarlanan Kanas keskin nişancı tüfeği olarak bilinmektedir.

4,5 kilo ağırlığında olan kanas şarjör ile dolan,7,62 mermi çekirdeği ile atış yapan bir silahtır.

Özellikle uzak mesafelerden askeri hedefleri hedefleyen silah 1500 metrede öldürücü etkiye sahiptir.

İlk olarak 1963 yılında üretilen bu silah dünya üzerinde en bilinen keskin nişancı silahıdır.Günümüze kadar 1 milyonun üzerinde üretilmiştir.

Şarjör, üst kapak ile yerine getiren yay, emniyet mandalı (pimi sökülerek alınır), tetik tertibatı, mekanizma, el kundağı sağ ve sol parçası, gaz pistonu, yay ve mili

Kanas silahının dürbünü gece görüşlü olmasa da geceleri de görmeyi sağlayan bir mekanizma sahibir.Bu  nedenle günün her saati hedeflenen yeri isabet ettirme şansı yüksek bir silahtır.

Kanasların şarjör kapasiteleri 10 mermidir.Aralıksız olarak ateş edilebilme özelliği vardır.

Kanasın parçaları ;
  • üst kapak
  • yerine getiren yay
  • emniyet mandalı
  • tetik tertibatı
  • mekanizma
  • el kundağı sağ ve sol parçası
  • gaz pistonu
  • yay ve mili
Isparta'da acemilik yapan arkadaşlar bu silahı yüksek ihtimal gittikleri dağıtım yerlerinde göreceklerdir,kullanma şansları da bulunmaktadır.

Kanas ateş ettiğinde ıslık sesi gibi bir ses çıkarır eğer siz hedefleniyorsanız bu duyduğunuz sesten sonra yapacak hiçbirşeyiniz yoktur.

Kanasların dürbünü test edilip ayarları yapıldığında herkesin rahatlıkla hedefi tutturabileceği bir rus silahıdır.Tutukluk sorunu yaşanmaz.

Kanas Tüfeği Resimleri
keskin nişancı tüfeği kanas
kanas şarjörü
kanas silahı
kanas dürbünü
kanas silahı
Dragunov Kanas atışı

37 yorum:

  1. silah mükemmel açıkcası, fiyatlar hakkında da bilgi verseydiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE VAR 500'E BIRAKIRIM PEŞİN PARA YALNIZ:)

      Sil
    2. Mehmetçiğe milli piyade tüfeği mpt 76 geliyor. Hem milli keskin nişancı tüfeği bora 12 bundan daha iyi.Bu sitede niye cobra t155 fırtına obüsleri dışında başka milli ürün tanıtılmıyor. bmc krpi milli bir ürün.altay tankı 2015 de seri üretime geçecek.

      Sil
    3. Var nasıl ulasirim peki

      Sil
    4. Evet var nasıl ulasirim

      Sil
    5. Abi Ben Talibim 500e Alırım Kontrol Ettikten Sonra Tabi

      Sil
    6. Yanlizkurtum60 ben 500 alabilirim

      Sil
    7. Yanlizkurtum irtibata geçelim

      Sil
    8. Arkadaşlar bende çok meraklisiyim satılan varsa ulassin lütfen satan varsa ben bekelrim

      Sil
    9. Arkadaşlar bende çok meraklisiyim satılan varsa ulassin lütfen satan varsa ben bekelrim

      Sil
  2. Abiler siz askerlik yapmış Komandolarsınız dürbünün içi fotografdaki gibimi ? çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen kardeşim bende çok merak ediyordum bu dürbünün içindeki üçgen gibi şeyleri gerçektende öyleymiş oyunlardada öyle

      Sil
  3. aynen kardeşim resimde göründüğü gibi

    YanıtlaSil
  4. ben 2000 verırım sılahsa

    YanıtlaSil
  5. ben 2000 verırım sılahsa

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. canas mı satıyorsunuz?

      Sil
    2. Varsa bi tane bana ayarlayın fiyat hiç sorun deyil 0538 973 63 06

      Sil
    3. Varsa bi tane bana ayarlayın fiyat hiç sorun deyil 0538 973 63 06

      Sil
  7. ben 2000 verırım sılahsa

    YanıtlaSil
  8. 500'e alırım nakit ama kontrol edep deneriz abi

    YanıtlaSil
  9. Elinde Olan Varsa Alabilirim Ben 500 Nakt

    YanıtlaSil
  10. çoçuklar bundarla uraşmayın saten alamasınıs ben baş çavuşum bu sila asker silahı satın alamasını

    YanıtlaSil
  11. böş işlerle uraşmayın bu sila asker silahı nerden biliyorum ben baş çavuşum

    YanıtlaSil
  12. çoçuklar ben Yüzbaşı yım bu de diniz silah kanas asker silahıtır bu sila ne satılr nede rusat verilr ben bu silahı çok kulanıyorum muş vardöda :)

    YanıtlaSil
  13. BENDE 10 KANAS VAR KACK GELDI ALMAK ISTEYEN VARMI

    YanıtlaSil
  14. peki abi bir tane tedarik etme şansımız yokmu hastasıyım ayıptır öylemesi atığımı 12 den vururum

    YanıtlaSil
  15. peki abi bir tane tedarik etme şansımız yokmu hastasıyım ayıptır öylemesi atığımı 12 den vururum

    YanıtlaSil
  16. Arkadaşlar bana temiz dragon kannas lazım satmak isteyenler varsa irtibat efekaan046@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşlar kanasin fiyati nedir? Turkmen dağındaki mücahitler televizyonda yetkililerden kanas talep ediyorlardi. Bunu ciddi olarak söylüyorum. Görülebildiğim kadar alıp cepheye gitmeye niyetliyim. En azından ön bilgi verebilirseniz sevinirim. denizegitmeni@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. Arkadaşlar ben çok meraklisiyim satan varsa alırım hemen

    YanıtlaSil
  19. Satilik varmı arkadaşlar ben çok seviyorum almak istiyorum bir tane bana yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  20. Lann salakmısınız 500 e kanasmı satılır dandik av tüfeği 500 lira :)) kanasın yatağı batum tiflis orda bile adamın varsa 5.000 e alırsın ben 6 bin e aldım tam takım

    YanıtlaSil