Isparta 40.alay Dağıtım Yerleri

Öncelikle eğer Isparta'da acemi birliğine katıldıysanız siz artık doğu ve güneydoğudan teskere alacak birer askersiniz.

Hiç umutla internet sitelerini araştırıp kendinize bir umut aramayın.Isparta'da %99 güneydoğu ve doğu anadolu çıkmaktadır.

Aldığınız eğitimden zaten günler geçtikçe sizin oraya ait olduğunuzu sizin de anlamanızı sağlayacaktır.


Isparta'da kilometrelerce yol yürüyeceksiniz ve doğudaki şartlara hazırlık yapacaksınız buna kendisini hazırlasanız iyi edersiniz.

Sonuçta Hakkari ve Şırnak'a gidip evinize sağ salim dönmek kaderiniz olduğu gibi bitlis,muş vb. nispeten iyi yerlerde şehit olabilirsiniz.

Kaderinizde ne varsa onu yaşayacağınızı unutmadan moralinizi bozmadan yaşayacağınız günlerin bir gün biteceğini düşünerek günlerinizi geçirin.

Sizin gittiğiniz yerlerden binlerce askerin gelip geçtiğini unutmayın.

Sülüs kağıdınızda Isparta İç güvenlik Eğitim ve Tatbikat Merkez Komutanlığı yazdığı andan itibaren dağıtım yeriniz doğu ve özellikle de güney doğu olacaktır.

1991/2 döneminde Isparta 40. piyade alayında acemiliğimi tamamladım.O dönemde benim timim Şırnak/silopi'ye düştü.

bizim takımın dağıtım yerleri ise şöyle;
  • 135:Van-Başkale
  • 136:Ağrı/Eleşgir
  • 137:Şırnak/Güçlükonak
  • 138:Hakkari/Yüksekova
  • 139:Şırnak/Silopi
  • 140:Siirt/Eruh
  • 141:Bitlis
  • 142:Bitlis
  • 143:Mardin/Dargeçit
  • 144:Diyarbakır/Kulp
  • 145:Şırnak/Seslice
  • 146:Şırnak/Cizre
  • 147:Hakkari/Dağlıca
  • 148:Tunceli/Hozat
  • 149:tunceli Pülümür
  • 150:Hakkari/Şemdinli
  • 151:Hakkari/Çukurca

olarak hatırlıyorum.

Bu nedenle moralinizi bozmadan yaşayacaklarınıza kendinizi hazırlayıp herşeye hazırlıklı olmalı ve etrafınızı hazırlamalısınız...

11 yorum:

  1. Türk askeri için doğu veya batı farketmez önemli olan görevini en iyi şekilde yapmasıdır

    YanıtlaSil
  2. yalan yanlış yorumlarla insanların moralini bozmadan bloğunuzu kapatın bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tecrübeleriniz aktarın burcu hanım rüyanızda mı gördünüz ?

      Sil
  3. 93/4 2. tabur 1. bölük 1. takım 80 - 81 Şırnak Cizre.

    YanıtlaSil
  4. amk piyadelerde mi doğuya çıkıyor

    YanıtlaSil
  5. ben 4şubatta piyade olarak gidiyorum mesleğim erkek kuaförü muhtmelen nereye cıkarım bilginiz varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıda da belirttiğim gibi kişisel yetenekleriniz dağıtımı etkilemez.Doğu ve güneydoğuya gideceksiniz.Size tavsiyem Isparta'da erkek kuaförü olduğunuzu söylemeyin.

      Sil
  6. Ulan piyadeler doguya gidiyoosa bu komandolar ne sikime gidiyolar ozaman..nie komando yetstriolar mk

    YanıtlaSil
  7. ben 88/2 olarak yaptım gercekten ıspartaya düşen kesin doguya gider kendimden biliyorum bn mesela HAKKARİ/ŞEMDİNLİ/DERECİK gitmiştim

    YanıtlaSil
  8. slm bende ac.birliğimi 94/1 burada bitirdim gerçekten eğitim olarak ve intikaller zorluyor ben 2.tabur.3bölük.1.takımdaydım ve bizim kaldığımız bölük binaları yeni yapılmıştı ve 10 kişilik koğuşta 8 kişi kalıyoduk o yönü çok iyiydi yemekler dışarıdan geldiği için güzeldi genelde yanlız uzmanların kafası biraz kırık çünkü geçmişinde doğu görevlerinde görüp geçirdikleri onları bu hale getirmiş ve sözlerini 1 defada yapın sıkıntı çekersiniz :D arkadaşlarında dediği gibi %99 u doğuya gider ama ben biraz şansla münferit kolda olduğum için kıbrısa gidiyorum şimdiden tüm arkadaşlara hayırlı tezkereler...

    YanıtlaSil
  9. arkadaşım çok iyi bir site yapmışsın ve yazdıkların tavsiyelerin nokta atışı olmuş Isparta hava şartlarıyla ve eğitimleriyle zorlu bir şehir ve zorlu 75 gün geçirilen bir acemi birliğidir ve buraya düşen arkadaşlar kesinlikle güney doğu bende 90/2 olarak yaptım allaha şükür bitti allah oradakilierin yar ve yardımcısı olsun

    YanıtlaSil