Isparta 40.Alay Ulaşım

Acemi birliğinizi öğreneceğiniz günün heyecanı bir başkadır.

O gün kağıdınızda Isparta 40.Piyade Alayı yazıyorsa çok ama çok zor bir 15 ay geçireceğinizi şimdiden garanti ediyorum.

Acemi Birliği olarak en zor üç yerden biridir Isparta.


Öncelikle Isparta'ya birgün önceden gidip askerlik psikolojisini yaşamanızı tavsiye ediyorum.Oteller ucuz kafanızı dinleyeceğiniz son birgün yaşayın.

Uzun bir süre bambaşka bir hayat yaşayacaksınız.Isparta'ya uçakla gitmek için Antalya'ya gidin.

Ordan Isparta'ya kalkan minibüslerle ulaşabilirsiniz.Isparta'da bulunan havaalanı şehre yaklaşık 50 kilometre uzaklıkta.

Ve servis yok ulaşım için tek şansınız taksi.Bu nedenle Isparta'da havaalanı olduğuna aldanmayın.

40.Alay Isparta merkeze yaklaşık 3 kilometre uzaklıkta.Şehir merkezinde takılıp taksi ile ulaşabilirsiniz.

Ayrıca belediye otobüsleri ile de kullanabilirsiniz.

yol boyunca yürüyen devrelerinize rastlarsınız ve çok kötü bir psikolojik sınavına başlamak üzeresiniz.

Telefonlarınızı teslim edip 75 gün sonunda alabilirsiniz.Allah yardımcınız olsun...

4 yorum:

  1. bu bölümü yeni gördüm telefonları teslim edip demişsin askeriyeye teslim etme gibi şansımız varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki ancak bir makalede paylaşmıştım acemilik bittiğinde bulamazsan kaynar araya,çarşı izninde 5 tl ye telefon kiralama şansın var sim karıtını götürmek mantıklı.kesinlikle pahalı telefonları alaya teslim etmeyin

      Sil
  2. tam olarak adres yokmu google mapsta araştıyorum eğirdir yolu üzerrinde gösteriyor dogru mu

    YanıtlaSil
  3. 78/3 yaptım makinalı tüfekte anasını siktiğiminin yerini hala unutamıyorum bence 1 numara pislik eğitim bakımımdan

    YanıtlaSil