Isparta İç Güvenlik Isparta Hakkında

Isparta 40.piyade alayında acemiliği yapan askerler bir çeşit komanda eğitimi almaktadır.

Dağıtımda dediğimiz gibi yüksek olasılık doğu ve güneydoğu olmaktadır.

Yaklaşık 75 gün aldığınız eğitim sonucu usta asker olarak Isparta'da gidersiniz.

Isparta eğitim Sistemi
  • "Isparta 40.alay"da 4 tabur bulunmaktadır.
  • 4 tabur 4 bölüğe ayrılmıştır.4 bölükte 14 takıma ayrılır.
  • Her takım 4 time ayrılmıştır.
  • Her tim aynı dağıtım yerine düşer
  • Her tim 23 kişiden oluşur
  • Her timin bir komutanı vardır
  • Her takımın bir tim komutanı ve takım astsubayı bulunur.
  • Her kişinin tim içinde bir farklı bir görevi vardır.
  • Refize olunca batıya gitme gibi bir durum söz konusu değildir.
  • Refizeler ayrı ayrı dağıtım olurlar

7 yorum:

  1. Erkek arkadasım gün sonra ıspartaya gidicek.bir kaç yerden askerin dilerse usta birliğindede ıspartada kalıp askerliğinin tamamnı ordada geçirebilme ihtimali oldugunu duyduk. bunun bi doğrusu warmı ?

    YanıtlaSil
  2. ben böyle birşeyle karşılaşmadım doğru olduğunu sanmıyorum olsa da ancak torpille olabilir

    YanıtlaSil
  3. mavi bere takıyorlarmı?

    YanıtlaSil
  4. Acemi birliğinde mavi bere takmazsın.Fakat Usta birliğine gidince takarsın.Ben bitireli çok oldu.IRAK-İRAN SINIRINDA Bitirdim geldim

    YanıtlaSil
  5. merhaba abimin acemi birliği ısparta 40. piyade keşif eri yapmışlar ancak kalbinde ve burnunda hafif bbazı problemler vardı ayrıca yaşı 28 dün refize edildiğini söyledi orda mı kalır başka bir yere mi gider siz ce iyi bir şey mi kötü mü anlayamadık :(

    YanıtlaSil
  6. Eğer Antalya'ya gitmezse Isparta'da kalacaktır.Isparta'da kalırsa da refize bölüğünde askerliğini yapar ve tek tek dağıtım olur.Dağıtım yeri de değişmez

    YanıtlaSil
  7. refize bölüğü nedir.ben şırnakta yaptım.kardeşimin acemi birliği ısparta çıktı. usta birliği batı çıkar mı.

    YanıtlaSil