Manisa Kırkağaç 6. jandarma komando eğitim alayı


Manisa Kırkağaç 6. jandarma komando eğitim alayı Isparta,Yeni Foça ile birlikte Türkiye'nin en ağır askeri eğitim verilen askeri birliklerinden biri olarak bilinmektedir.

Komando eğitimi alan asker kardeşlerimizin dağıtım yerleri %99 doğu ve güneydoğu olarak bilinmektedir.

Isparta,Yeni Foça ile birlikte intikallerin olduğu bir eğitim alayıdır.Manisa Kırkağaç 6. jandarma komando eğitim alayında intikaller Kazan Dağlarına yapılmaktadır.

Manisa Kırkağaç 6. jandarma komando eğitim alayının askerler arasında cehennemin 3.katı olarak söylendini de hatırlatmak gerekiyor.

konu ile ilgili google aramaları;

manisa kırkağaç 6 jandarma komando eğitim alayı
manisa kırkağaç 6 jandarma komando eğitim alayı yemin töreni
manisa kırkağaç 6 jandarma komando eğitim alayı resimleri
manisa kırkağaç 6 jandarma komando eğitim alayı video
manisa kırkağaç 6 jandarma komando eğitim alayı iletişim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder