Yeni Foça 7.Komando Eğitim Alayı ulaşım


Yenifoça 7.Komando Eğitim Alayı İzmir ili Foça ilçesi Yenifoça mahallesi ile Bağarası mahallesi arasında bulunan Bucak bölgesinde bulunmaktadır.

Yenifoça 7.Komando Eğitim Alayı İzmir'e 65 kilometre uzaklıkta bulunmaktadır.

Yenifoça mahallesi ve Bağarası mahallesine 4 kilometre uzaklıktadır.

Yenifoça 7.Komando Eğitim Alayı ulaşımı;

Yenifoça Toplu Taşıma Kooperatifi ile otobüs aktarmalı İZBAN (İzmir Banliyosu)tarafından sağlanmaktadır.

Özel Araçla gelecekler için;

Birinci yol;

İzmir istikametinden gelenler için Çiğli-Menemen-Foça-Bağarası mahallesi-Yenifoça 7’nci Jandarma Komando Eğitim Alay Komutanlığı

İkinci Yol; 

Çanakkale istikametinden gelenler için Aliağa ilçesini (8) km. geçtikten sonra Yenifoça yolunu takip ederek Yenifoça mahallesi-Yenifoça 7’nci Jandarma Komando Eğitim Alay Komutanlığıdır. 

Yenifoça Otobüsçüler Kooperatifi Telefon numarası;

0232-814-5073-7375

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder