Yenifoça komando eğitim alayı eğitim sistemi


Yeni foça 7. jandarma komando eğitim alayı İzmir'in askerlikle ünlü ilçesi yeni foca,merkezinin dogusunda yer alan İzmir'in denize en uzak yerinde bulunan yeridir.

Alayın en bilinen ve askeri açıdan en önemli özelliği cografi ozellikleri guneydoguya cok benzemesidir.

4 tarafi daglarla cevrili olduğu için askeri eğitimlerde intikal sistemi de uygulanmaktadır.

Yeni foça 7. jandarma komando eğitim alayı çok kuvvetli rüzgar alan bir bölgede yer aldığından acemilikteki askerler sıkıntı yaşamaktadır..

Burada verilen egitim hem psikolojik hem bedensel açıdan oldukça zorlayıcıdır.

Verilen eğitimde askerler timlere ayrılır.Her timler 15 er ve erbas ve 2 rutbeliden olusacak sekilde 17 kisidir.

Tim olduğunuz 17 kişi ile askerliğiniz boyunca beraber olacaksınız ve dağıtım yerinize de beraber gideceksiniz.

17 kişilik timlere;

gece intikalleri
pusular
arama-tarama
devriye
catisma
silah Eğitimleri(g3 mg3 kanas bixie roketatar)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder