Askere Evlilik Öncesi Eğitim Dersi Verildi

Jandarma Garnizon Komutanlığı elbistan
Kahramanmaraş'ın ilçesi Elbistan'da bulunan Jandarma Garnizon Komutanlığı'ndaki askerler evlilik öncesi eğitim verildi.

Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü uzmanları bizzat komutanlığa gelerek burada vatani görevlerini yapan asker kardeşlerimize eğitim verdiler..

Garnizon Komutanı Kurmay Binbaşı İbrahim Yazıcı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ramazan Çelik, bölgede görevli,subay,astsubay ve uzman çavuşlarda da verilen eğitimde hazır bulundular
  • evlilikte yaşanabilecek sorunlar
  • sorunlarla başa çıkma yöntemi
  • aile içerisinde adalet
  • eşler arasında yaşanması muhtemel krizler 
  • ikili ilişkilerde izlenebilecek yollar 
gibi önemli konularda aileden,evlilikten en uzak asker kardeşlerimiz eğitim aldılar.

Askerlik görevini yaparken verilmeyecek bir ders varsa o da sanırım evlilik öncesi eğitimdir.

Vatani görev yapan askere askerlik psikolojisi,emir-komuta zinciri ve askerlik sonrası hayata adapte gibi dersi versinler daha faydalı olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder