Asker Annesinin Hissiyatı

Askerlik anıları sadece askerlik yapan evlatlarımızın yaşadıkları ile sınırlı değil ki.

Asker anaları ve onların yaşadıkları da var elbette.Bende o analardan biriyim.

15 ay boyunca yaşadıklarım bence bir roman olur.

Her gün televizyon haberlerinin başında,kalbim duracakmış gibi şehit haberlerini izlemek...

Benden her olayı gizlemeye çalışırlardı,bir gün içimde acaip bir sıkıntı var ve deli gibi evin içinde dolanıyorum.

Aklım hakkari-çukurca da asker olan oğlumda.haberlerde bir olay verilmiyor,ama ben boğulacak gibiyim.

Kesinlikle bir şeyler oluyor bunu hissediyorum,ana yüreğim daralıyor ; askerimden 5 gündür haber de yok, aklım gitti gidiyor, kızıma baskı yapıyorum,benden ne saklıyorsunuz diye.

Daha sonra öğrendim ki gece pusuya çıktıklarında lanet pkk lı bir grupla çatışmaya girmişler,neyse ki sadece kısa süren bir çatışmadan sonra sağ salim karakola dönmüşler.

Bu olay yaşadığım olaylardan bir tanesi....
    
Bütün asker analarına sabırlar dilerim,sağ olan için zaman geçiyor,benim oğlum şu anda yanımda ve o günler aklıma geldikçe yine çok kötü oluyorum,unutulması çok zor görünüyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder