Şansın Böylesi-Askerlik Anısı

Acemi birliğini Antalya'da yaptıktan sonra dağıtım yerlerinin açıklanması bekliyordum.

Herkesin yeri açıklandı ancak ben dahil 32 kişinin dağıtım yerleri açıklanmadı.

Bu durumu sorduğumuzda Tuzla'ya kobra askeri aracı eğitimi alacağımız ve güneydoğuya gideceğimiz söylendi.

Bunun öğrendikten sonra kısa bir şok yaşadıktan sonra 45 günlük kobra eğitimini almak için Tuzla'ya gitmek için yola çıktık.

Aslında kötü bir durum gibi gözükse de Kocaeli'de yaşadığım için ve çarşı izni olduğundan dolayı ailemi görme fırsatı elde ettiğim için askerliğin bu dönemi nispeten daha kolay ve güzel geçecekti benim için.

Tuzla'da geçen ilk bir haftadan sonra çarşı izni zamanı gelmiş ve ailemi görmenin heyecanını yaşıyordum.

Tuzla'yı çok bilmediğim için tren istasyonunu sorduğum adamda trene doğru gideceği için beraber gittik.

Yol boyu sohbet ettiğim adama kanım çok ısınmamıştı ancak bana yardımcı olduğu için de sohbet etmek zorunda kalmıştım.

Kocaeli trenine bindiğim adam trene bindikten sonra kimliğimi istedi ben de sert çıktım ancak sonradan anladım ki kobra askeri aracı eğitimi alacağım üsteğmene gider yapmışım.

Her ne kadar ailemi görmeye gittiğimi söylesem de askerlik bilgilerimi alıp bundan sonraki çarşı izinlerimi kitledi.

Bende haftasonları ailemi çağırıp hafta sonu ızdırabından kurtuldum ancak bu olay da ne kadar şansız olduğumu bir kez daha gösterdi.

Tuzla da eğitimimi tamamladıktan sonra Hakkari Şemdinli'de askerliğimi tamamladım kobra ile neredeyse bütün güneydoğuyu dolaştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder